NOVI STE U
VANJSKOM OGLAŠAVANJU?

NOVI STE U VANJSKOM OGLAŠAVANJU?

Za kakav tip oglasnih/reklamnih kapanja ovaj medij daje dobre rezultete?

Generalno, mediji vanjskog oglašavanja daju dobre rezultate:

-pri uvođenju novog proizvoda na tržište, posebice ukoliko je bitno da ciljni segment prepozna ambalažu proizvoda na policama i/ili logo proizvođača jer su njihove slike na ovom mediju značajno uvećane
-ukoliko ciljni segment značajan dio dana provodi u izvankućnim aktivnostima (zaposleni, mladi, ljudi s većim prihodima..)
-ukoliko je ciljni segment tzv. “light user” televizijskog medija; televizijsko oglašavanje i vanjsko oglašavanje tada se dobro nadopunjuju
-ukoliko je riječ o proizvodu/usluzi koja se impulzivno kupuje dok je ciljni kupac izvan kuće
-ukoliko se konkretan medij vanjskog oglašavanja nalazi npr. na prilazu trgovačkom centru te je oglasna poruka neposredni poticaj kupnji
-ukoliko se medij vanjskog oglašavanja koristi kao “putokaz” kojim oglašivač želi usmjeriti kupca/korisnika usluge
-ukoliko se želi ublažiti trend “segmentiranja” korisnika tj. rasipanja publike, prisutan kod drugih medija, primjerice televizije, tiska i radija
-ukoliko se želi izbjeći sezonalnost pojedinih medija jer je većina medija vanjskog oglašavanja uvijek aktualna, jer iz kuće izlazimo svakog dana
-ukoliko se želi zahvatiti potencijalni ciljni segment u njegovom najaktivnijem razdoblju u danu – dok je izvan kuće – te mu posredovati poruku kad je njegov mozak najjaktivniji

Koliko košta vanjsko oglašavanje?

Istraživanja u svijetu govore o tome da je vanjsko oglašavanje u vrhu isplativosti među tzv. velikim medijima (televizija, tisak, radio), gledajući trošak po tisući primatelja poruka.

Razlog tome je intenzivirajući trend segmentacije primatelja poruka koji biraju programe prema svojim interesima, časopise prema temama, dnevne novine prema prilozima, radio stanice prema svojim glazbenim ukusima…

Vanjsko oglašavanje se nalazi u našem okruženju čim izađemo iz kuće, teško ga je izbjeći ili ignorirati jer ga percipiramo čak i ako s namjerom okrenemo glavu od njega, čak iako nismo koncentrirani, a lokacije koje se biraju s posebnim namjenama (npr. u blizini trgovačkih centara, sportskih objekata, graničnih prijelaza…) samo dodatno pojačavaju njegovu učinkovitost jer primatelj dobiva pravu poruku na pravom mjestu.

Vanjsko oglašavanje,svojim prihvatljivim troškovima, “otvoreno” je i malim oglašivačima, a dobro isplanirani zakup učinkoviti u slučaju malih oglasnih budžeta te primjeren za lokalne akcije.

U usporedbi s nekim drugim medijima, posebice televizijom, i produkcijski troškovi koji prate korištenje medija vanjskog oglašavanja su relativno niski: podrazumijevaju trošak idejno-grafičkog oblikovanja plakata i tiska plakata koji danas primjenom digitalne tehnologije postaju prihvatljivi i za male količine plakata, čak i za samo 1 ili 2 plakata.

Ukoliko nemate suradnika koji će vam oblikovati plakat i otisnuti plakat, kontaktirajte nas.

Za uvid u konkretne cijene oglašavanja pogledajte ovdje.

Zašto odabrati jumbo panoe/billboarde?

Ono što izdvaja jumbo panoe/billboard-e od ostalih medija vanjskog oglašavanja je njihova brojnost i disperziranost diljem Hrvatske. Iz tih razloga njihovim zakupom moguća je realizacija oglasnih kampanja s raznim ciljevima i učinkovito oglašavanje najšireg tipa proizvoda i usluga, čak iako se oglasna kampanja realizira samo u ovom (jednom) mediju.

Kako ću izabrati najbolje površine za moju oglasnu/reklamnu kampanju?

Nakon što nas upoznate s ciljevima vaše oglasne kampanje, ciljnim segmentom i raspoloživim sredstvima, mi ćemo za vas izraditi optimalni media plan i predložiti vam izbor površina koje će na najbolji način ispuniti sve ciljeve.

Koliko će trajati moja oglasna/reklamna kampanja u mediju vanjskog oglašavanja?

Zakup oglasnih površina u mediju vanjskog oglašavanja odvija se kroz tzv. oglasne cikluse koji traju 14 dana. Naravno, za svoju akciju vi možete zakupiti i 2 ili više uzastopnih ciklusa ili planirati oglašavanje s pauzama među ciklusima, sezonalno ili pak kroz cijelu godinu – tzv. površine u trajnom najmu.

Oglasni ciklusi započinju svakog drugog četvrtka.
Pogledajte kalendar oglasnih razdoblja.

Što ukoliko nemam oblikovan i otisnut plakat?

Zajedno s našim suradnicima, grafičkim dizajnerima i tiskarama, pomoći ćemo vam da osmislite idejno-grafičko rješenje plakata te osigurati tisak plakata.

NAZOVITE NAS

Za još više informacija ili ako ste već odlučili u prilog korištenja vanjskog oglašavanja za svoj proizvod ili uslugu, nazovite nas ili pošaljite mail.

P.I.O. d.o.o. za izdavaštvo i usluge

Strossmayerov trg 8, 10000 Zagreb,
+385 1 48 17 225
+385 1 49 22 568
pio@pio.hr