PIO oglasna mreža brojem površina optimalno pokriva područje cijele Hrvatske:
– urbane cjeline (prema veličini naselja)
– prometnice (prema gustoći i brzini prometa)
– pojedine regije (prema gustoći naseljenosti i kupovnoj moći stanovništva)
U okviru PIO oglasne mreže moguće je realizirati cjelovite oglašivačke aktivnosti unutar različitih medijskih i komunikacijskih strategija
“A” POVRŠINE
Tzv. “A” površine smještene su okomito na prometnicu s desne strane ceste. Smatraju se najvidljivijima vozačima i suvozačima osobnih i drugih vozila jer su im najbliže, odnosno jer vozilo prolazi odmah uz te površine. Neupitna je promotivna vrijednost površina tipa “A”. To međutim ne znači da je u svakoj situaciji i za svaki ciljni segment površina tipa “A” najbolji izbor.
“B” POVRŠINE
Tzv. “B” površine smještene su okomito na prometnicu, s lijeve strane ceste. Kada je postavljena uz prometnicu sa samo 2 prometna traka, “B” površina nalazi se u fokusu gledanja vozača te je njezina vidljivost čak i veća od “A” strane s njegove desne strane.
“PARALELNE” POVRŠINE
Tzv. “paralelne” površine stoje usporedno s prometnim pravcem.
“Paralelne” površine omogućavaju visoku vidljivost oglasne poruke iz sredstava javnog prijevoza jer pogledi svih putnika koji gledaju kroz prozor prelaze preko oglasne površine.
“Paralelne” površine postavljaju se i na većim raskrižjima gdje je njihova vidljivost visoka iz osobnih automobila koja se zaustavljaju čekajući prolazak.
Na mjestima visoke prolaznosti pješaka i/ili biciklista, “paralelne” površine teško je ignorirati i nepercipirati jer oni prolaze uz samu oglasnu površinu koja je postavljena u visini njihovog tijela.
Osvijetljene površine zaista su u 24-satnoj funkciji i samim time zahvaćaju najveći broj prolazaka vozila. Kvalitetno osvjetljenje podiže kolore na idejno-grafičkom rješenju te ono postaje još uočljivije i efektnije.
Osvjetljenje doprinosi i još većoj vidljivosti panoa s udaljenosti čime se produžava percepcija plakata, a time i razumijevanje poruke i prepoznavanje pri ponovljenom viđenju plakata.
CITYLIGHT
Citylight ormarići postali su dio urbane opreme naših gradova jer osim oglasne funkcije njihove estetske konstrukcije postaju dio autobusnih stajališta, kioska, osvijetljenih zidnih konstrukcija, a oglasna poruka prodire u sami centar gradova i pješačke zone gdje brojni drugi formati vanjskog oglašavanja nemaju pristup.